VIANOČNÉ SVIATKY - OZNÁMENIE: Vážení zákazníci, firma Argus bude v čase vianočných sviatkov ZATVORENÁ od 20.12.2024 (12:00 hod) do 01.01.2025.
Všetky objednávky prijaté v tomto termíne budú eshopom riadne evidované, spracované a vyexpedované 02.01.2025. Ďakujeme za pochopenie, Váš Argus
ARGUS, spol. s r.o. logo
0
0 €

Často kladené otázky

Neprešla mi platba platobnou kartou... čo teraz?
V prípade, že vám nastane tento problém, informujte sa na našej zákazníckej linke  eshop@argus-sk.sk alebo volajte  +421 917 880 544. Vašu objednávku aj napriek tomu evidujeme a o ďaľšom postupe sa dohodneme. 

Posielate tovar aj do zahraničia?
Nie, tovar do zahraničia neodosielame. Objednávky posielame len v rámci Slovenskej republiky.   V prípade, že si chcete kúpiť tovar a nechať poslať do Čiech, vytvorte si Vašu objednávku TU.

Kedy mi bude doručený tovar?
Pokiaľ bude Vaša objednávka vytvorená v pracovný deň do 12:30, tovar obdržíte v nasledujúci deň. Objednávky vytvorené v piatok po 13:00  budú expedované v pondelok a doručované v utorok. Objednávky vytvorené počas sviatkov a cez víkend, budú odosielané prvý nasledujúci pracovný deň po týchto dňoch voľna.

Doručujete aj cez víkend?
Nie, objednávky nie sú doručované ani vyskľadňované cez víkendy a ani počas štátnych sviatkov.

Kde si môžem vyzdvihnúť objednávku so spôsobom doručenia „osobný odber“?
Objednávku so spôsobom doručenia "osobný odber" je možné si vyzdvihnúť každý pracovný deň, mimo sviatkov, na adrese: Športová ulica 444, Ostrov, 922 01 (sídlo našej firmy) medzi 8:00 a 15:00 hodinou.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
​​​​​​​Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na +421 917 880 544 alebo e-mailom na adrese eshop@argus-sk.sk

Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru?
V prípade reklamácie je pre Vás k dispozícií náš reklamačný poriadok ako i reklamačný formulár na stiahnutie. Reklamáciu si uplatňujte na adrese firmy Argus v našich kontaktoch, alebo priamo na emailovej adrese eshop@argus-sk.sk spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete TU.

Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?
V prípade, že tovar ešte nebol vyskladený, tak Vám peniaze budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní. Pokiaľ bol už tovar vyskladnený, čakáme na prijatie tovaru. Ak tovar prijmeme, peniaze Vám budú vrátené do 3 pracovných dní.

 

Viac informácií o nákupe a našich službách nás kontaktujte telefonicky na +421 917 880 544 alebo e-mailom na adrese eshop@argus-sk.sk. Sme Vám k dispozícií každý pracovný deň, mimo sviatkov, od 7:00 do 15:00.